Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 19 oktober 2019

ÅSKÅDARE LYDN.TÄVLING PBK

Idag var jag åskådare på klubbens lydnadstävlingar, då jag känner att Rejs och jag inte riktigt är färdiga för start än. Det blev flera trevliga möten och jag tittade på klass 1, där några bekanta star-tade. Önskar jag hade orkat upp ur sängen på morgonen för att se klass 3, men sömntuta som jag är så orkade jag inte, för det hade ju varit kul att se Jenny Wibäck.
 
När jag på eftermiddagen skulle for iväg för att gå ut med hundarna, blev det mycket bilåkning pga att skogen var ”abonnerad” av jägare och det stod ”jakt pågår” längst hela vägen - så tröttsamt! Men hittade till slut en skogssnutt där vi gick tur&retur, inte så kul, men hittade ändå en ”ny” sträckning som jag ska utforska vidare när älgjakten är över. Åkte också en tur till Jonsereds trädgårdar, men vände då det överbefolkad av folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar