Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 6 december 2018

VILTSVINSMÖTE

Åkte ikväll upp till klubben, för att ta en promenad upp till app.planen i skenet av belysningen längst ”stigen”. Gick där sakta med båda dogsen, visst vädrade o spanade dom, men inte värre än vanligt, så jag brydde mig inte så mkt. När jag siktade sista lampan innan man kommer ut på den bredare grusvägen, såg jag ett litet (2-3st) gäng med smågrisar springa över vägen (hundarna kände doften, men såg dom inte som tur var) ... Öhhhh ... vad är dom stora grisarna 😳 Hhummm tror jag vänder - vilket jag gjorde och tog en annan rutt, som blev en runda runt vandrarhemmet och vidare bort till ”baksidan” av ridklubben och en liten inspektion av den nya anläggningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar