Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 22 april 2018

SEMLA LÖS I SKOGEN

Inspirerad av att Susanne (Özets kullbror Älvis matte) hade lagt vårens första viltspår, hade jag laddat bilen  med klöv mm. Men luften gick lisom ur mig och jag kunde inte tänka om, när jag upptäckte att det stod bilar där jag hade tänkt lägga spår. Det blev en rundai skogen istället. Tackvare att Semla för första gången på lääääänge inte vädrade efter vilt, fick hon springa lösa i ca15 långa minuter - skojsigt sa hon !

Hemma rev jag mig lite i huvudet då jag inte längre tycker Semla utvecklas - snare blivit sämre - i slalomen. Kom på nåt så simpelt - kan man tycka - som att sätta ett hinder som dragning EFTER slalomet - DET gjorde susen ... tiden lär ju visa om det funkar eller ej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar