Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 24 maj 2016

HIMLA BRA DAG

Efter gårdagens lydnadskurs, då jag kände mig helt 0-ställd eftersom Rejs verkade vara på en annan planet och den goa känslan aldrig ville infinna sig, tänkte jag idag på lunchrasten försöka råda bot på det. Och det gick riktigt bra - han trummade på och hade en underbar attityd, trots värmen. Kändes så jäkla gött, även om vi tränade helt utan störning. Till och med högersvängarna gick hyfsat bra ! Ställandet under gång gick därimot sämre - vet inte vad det är som hänt ! Backaövningen går hur fint som helst, men när vi går i vanlig position "skiter det sig" och han verkar inte fatta ...

Semla fick oxå ett litet pass, men verkade ha ont av värmen och släpade efter en del. Uppskattade sen att ligga och njuta i skuggan.


Kvällspromenaden blev riktigt härlig trots regnet.
Avslutade med en 20-minutare "attkommairättstämning"-träning med Rejs, medan regnet strilade ner.
Som "kuriosa" kan jag berätta att jag satte mobilens timer på 9 min. Tänkte - det blir bra t&r (9x2=18min.) Men mobilen "ringde" aldrig ! Varför då ? Väl tillbaka till bilen förstod jag varför - hade ställt den på 1 timme och 9 minuter ... haha ... ännu en insättning på "idiotkontot" !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar