Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 1 maj 2016

AKTIVITETER ÖVERALLT

Hade planerat MYCKET och väl, var laddad till tusen med både övningar och en fullproppad väska med bl.a. dummys. Men väl framme vid "mitt eget lilla Paradis", var p-platsen - som annars är helt tom - full av bilar. VA ?!?!? Hhummm ... på väg upp i skogen stod en bajamaja och ett "sekretariattält". Inte för jag förstod vad som förse gick, men jag åkte iaf därifrån och satte kurs mot hemmaklubben, men även där stod det bilar överallt - och då menar jag ÖVERALLT = trailtävling.
For vidare mot Landvettersjön, där vi till slut "landade" för en nu lite improviserad jaktträning, men inte mindre bra för det.
La fokus på kombination markeringar/linjetag. Rejs SÅ jäkla duktig :-)


Senare på eftermiddagen åkte Semla och jag till Ale på rallykurs.
Kände att Semla inte riktigt "var med i matchen" - hon verkade vara trött och lite seg, även om hon "ryckte" upp sig allt eftersom. För att vara lite själv kritisk, så var jag själv inte heller på topp precis. Som tex. när vi gick en fortsättn.bana som avslutning, då "missade" jag ett par skyltar - som tex. sitt, stå, gå runt - där jag bara gick utan att gå runt ! Men kul är det, med både härliga instruktörer och kursdelatagare och bonus var det goa vårvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar