Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 17 februari 2016

LYDNADSTRÄN.

Jag trött, Rejs trött, Semla trött ... alla blev trötta efter kvällens lydnadsträning tillsammans med bästa träningsgänget. Så glad att jag har lärt känna dessa tjejer :-)
Jag roade mig själv en stund framför spegeln, medan de andra rökte - hämtade/lämnade hund ... 

Rejs fick sig en uppvärmning med fotgående, innan vi fortsatte med apportering, med fokus på RAKA ingångar (rakt framifrån) Avslutade de sista 5 min. med att introducera metallen, vilket gick rätt hyfsat.

På Semlas pass inledde vi med följsamhet, innan vi körde några rallymoment - bl.a. "framför". Jag fick hjälp med mina ben/fotförflyttningar = aldrig ta nåt steg tillbaka ! Tack för alla glada skratt och goda råd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar