Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 1 december 2013

RIDHUSTRÄNING 5

Efter att tidigare på dagen, varit hos mamma och firat hennes 89-års dag, tillsammans med bröderna med respektive, bar det senare iväg till kvällens ridhusträning. Fortfarande ingen sökträning pga av min onda häl.

Delade som vanligt upp oss i två grupper - 6 resp. 7st/grupp,
Vår grupp bestod av, förutom jag själv, Monika, Carina, Christina, Lasse och Sune.

Inledde med enskild uppvärmn. innan vi blev kommenderade av Lasse
• FF – rätt OK – ngt framför i position ibland 
• Rutan – känns (för mig) inte alls säker, då han är ojämn – ibland stannar han klockrent i mitten och bland stannar han bakom resp. innan rutan. 
• Apportering – riktigt bra – bara lite tugg – men även här ojämt värre – ibland mkt tugg, ibland mindre … 
• Hopp – OK, även om jag önskat han satte sig mitt för hindret efter uthoppet 
• Lägg.u.g. – la sig inte !!! 
• Inkalln. – kanon 
• Platsliggande/sittande i grupp = Eja, Nasti, Özet, Eng.spring., Lewis, Sandey
Özet pep hela tiden, trots hakan i marken ...

Efter att sedan bidragit med min hjälp på div. håll, drog Özet & jag oss hemåt, för att väl hemma bli serverade glögg och pepparkakor = 1:a advent !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar