Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 7 december 2013

HETA HUNDAR

När jag i morse satt med en kopp kaffe och tittade på nyhetsmorgon på TV, hörde jag en telefon ringa avlägset, långt borta – tänkte först att signalen kom från TV’n, men efter en stund förstod jag att den kom från min egen telefon !  - Hallå Malin  :-)
Efter en halvtimma möttes vi på p-platsen vid klubben och vandrade iväg in i skogen, med en viss oro gnagandes efter senaste tidens upptäckt av glykolförgiftad korv i Sävedalen och Björndammen.

Men det blev en härlig promenad med två ”heta” hundar som inte träffats på länge, mer än vid några enstaka trän.tillfällen. Bonus för min egen del var att det gick hyfsat bra med min onda häl, som så sakterligen är på bättringsvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar