Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 2 december 2013

GOTT MOS !

Även om nu den allmänna träningen är på upphällningen, var vi ikväll ovanligt många – hela 5 st - som ville utnyttja en härlig kväll. Ännu en sån där "krispig" kväll, med rimfrost på marken. Stina som hade varit där tidigt, gick därmed tidigare än oss andra, men hann dock hjälpa mig med kommendering.
  • FF – gick verkligen kanon – även när nåt fyrverkeri  small till, höll han fokus – enbart en snabb liten reaktion, innan han återgick med full fokus. 
  • Lägg.u.g – gick väl sådär – hade  önskat snabbare läggande (tyckte jag)
  • Inkalln. – bra tempo – kanske ngt för mkt ”luft” i mellan oss vid sättandet
 Fortsatte därefter, med träningen på egen hand …
  • Framförgående – gick kanon – stora konen som ”riktmärke”
  • Fjärr – ställande fr. sittande – lite trevande, med dock ok – känner att jag själv är lite otydl./osäker !
  • Höger svängar/halter – slipade på att Öz. rumpa glider ut
  • Platsliggande i grupp  – Eja, Lewis, Özet och Sanday – jag ”röt” TYST till Özet vid två tillfällen, då hans pipande stegrades … blev då helt tyst resten (1½min) av tiden totalt 3 min. 

    Sen blev det en stunds eftersnack och gemensam prom. ner till bilarna, innan hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar