Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 10 november 2023

EVIGT TACKSAM

Stackars Ola som har haft fullt upp under hela veckan, har ju inte heller haft vädret på sin sida (regn). Först egen hund (Blossa) och sen Rejs och Semla - tyvärr går ju inte Blossa och Semla ihop, annars hade han ju kunnat ta alla tre samtidigt. 

Rejs är ju ”lättplätt” och lydig (om än speedad) ... så länge man inte får hundmöten och DÅ är han inte den lättaste hund att handskas med. Semla är ju inga konstigheter, förutom koppeltvång pga viltintresset. Vill också nämna att Rejs stackarn, uppenbarligen har varit väldigt påverkad sen olyckan, då han har tyckt att jag har betett mig jättekonstigt och därför varit så orolig/stressad att han har bajsat inne, vilket han ALDRIG gör eller har gjort tidigare. 

Är evigt tacksam och glad över att ha haft en pålitlig extrahusse - Ola - under heeeela veckan - fick till och med be honom köpa filmjölk eftersom den tagit slut - tack ännu en gång. Men hur som helst, ordinarie husse kommer hem från Spanien i morgon. 

Börjar känna mig något bättre, tror det börjar vända nu och hoppas på att jag kan ta mig till en osteopat efter helgen - bara jag kan sitta (i bilen dit) …



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar