Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 27 november 2023

BAKSLAG

Vaknade idag av att rygg/höftontet hade blivit värre - bakslag - vilket gjorde att jag kände mig deppig och lite håglös. Kanske är det pga att jag kört övningen "resa mig från en stol, utan att skjuta ifrån med händerna på låren", som är den tyngsta övningen i mitt "träningsprogram" + att jag stavgick lite längre sträcka igår. Har även haft ont i axlar och nacke, troligen för att jag spänner mig pga att det har varit så jääävla kallt inomhus - vi är olika köldtåliga jag och sambon.

Och inte nog med att jag har ont i ryggen, så har jag jäkligt ont i vänster (som tur är) axel + att höger knät (menisken?) har börjat spöka igen. 

Hur som helst, var jag ute och stavade ändå, men idag blev stavandet något mindre effektiv (långsammare) och kortare sträcka = ca 2,3 km. Jag låg och vilade i sängen omväxlande satt i fåtöljen (båda ställbara) under eftermiddagen och kvällen.


På kvällen blev det ett litet specialsökspass (4 gömmor) för dogsen ...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar