Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 27 augusti 2023

TRÄN.TÄVL. + KURS x 2

Idag hade klubben (M. och jag) bjudit in till träningstävling i lydnad (även rally senare på em). 

Semla och jag deltog, som ett av två ekipage i 1:an. Inte helt optimalt när två sömntutor ska infinna sig en tidig förmiddag (kl.10.00, tidigt för oss). Det gick alltså därefter, hon var seg och lite frånvarande, men genomförde alla moment, men utan nåt större engagemang - fanns mer att önska alltså, men vi är lika glada ändå 🙃

Efter vår klass var det dax för startklassens alla startande, där jag hjälpte M. med bl.a. ut-och insläpp, samt filmade alla ekipage, vilket jag inte gör om, då jag fick ont i både axlar, rygg och handled. 

Därefter var det dax för 2 kurser (jag hjälpinstr.) - tävl.lydn. + rally. Det blev alltså en lång, men trevlig dag 😬


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar