Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 30 augusti 2023

RALLYTÄVL. LERUM

Inledde förmiddagen med att det helt plötsligt blev strömlöst, kände direkt att det var tur att man inte stod mitt i ett bak eller liknande. Men det varade inte så länge som tur var.

Rejs och husse tog en längre promenad, medan Semla och jag tog en liten promenad med tanke på att vi skulle tävla på kvällen. En liiiten kantarellskörd, men i mitt tycke stora ex. blev det ...


På kvällen tävlade Semla och jag alltså i rally (F-klass) dubbeltävling. Första rundan/banan var vi 1 poäng från kvalificerat resultat, medan sista rundan vill jag helst glömma.

Sammanfattningsvis gjorde hon lite egna tolkningar av skyltarna och var allmänt "blown away” under båda rundorna, dock något mer på den sista. 🙄 Men hon är söt och go ändå 💕





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar