Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 27 juli 2022

K-BOMMEN upptäcksfärd - HOOPERSKURS

Tog på förmiddagen en promenad med enbart Rejs vid k-bommen och vek in till vä. i skogen och följde S-stigen en stund. Men eftersom jag inte har någon aning om vart den leder, så vände jag efter ca ½-timme. 


På eftermiddagen tog jag en sväng med Semla och sen tog vi igen oss, tills det var dax för kvällens hooperskurs på Drömgården.


Till skillnad mot förra veckans hetta med dryga 30gr. var kvällen skön och sval, va t.o.m. tvungen att ta på mig en tröja. 
Det har varit 2 riktigt trevliga och bra "pröva på" dagar, men ekipage med helt blandade bakgrunder. Fick bra med tips och Semla var duktig - bl.a. trodde jag aldrig det skulle funka med externbelöning (godis i skål), men blev övertalad att testa och det gick super. 
Synd att det nu blir svårt att träna vidare, då det ju inte finns några hinder att tillgå. 

Bonus var att jag lärde känna Camilla E. och hennes Torgrim, hoppas vi kan träffas vid nåt tillfälle senare.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar