Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 31 maj 2018

AGILITYKURS

Idag var det dax för agilitykurs för Semla och mig. Brukar ta till facebook för att kunna blicka tillbaka och minnas, särskilt som jag den senaste tiden har skrivit blogginläggen i efterhand. det har varit . Det jag minns var att vi körde en bana, som instruktörerna först hade tänkt dela i två delar, för att avslutningsvis sätta ihop till en hel bana med 18 hinder. Men pga av knotten !?!? körde vi igång med att köra hela banan med än gång. 

Alla fick köra banan 2 gånger och Semla och jag fick börja, främst för att jag behövde gå redan vid 19-tiden. Det var första gången vi körde en hel bana och med så många hinder (hopphinder o tunnlar)
Semla hälsar att hon är så nöjd med oss efter kvällens agilitykurs (hoppbana x 2 med 18 hinder) att hon tyckte att hon var värd att stå överst på pallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar