Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 18 april 2015

MÅNGA FB-INLÄGG BLEV DET

Dagens FB 1:a
OJJJ ... vad hände ? Vi alla vaknade inte förrän 05.30, mot annars mitt i natten (Semla) och efter frukost ligger dom och sover igen, mot annars en brutal lekstund ... behöver jag nämna att en sån här morron var efterlängtad ?

Dagens FB 2:a
Nu är jag vaken - är du ?


Dagens FB 3:e
Selfies är uppenbart nåt jag måste "träna" på


Dagens FB 4:e
E dom söta eller e dom söta ?


Dagens FB 5:e
Härlig kvällspromenad vid Delsjön


Dagens FB 6:e 
HATA HATA ... dessa SATANS JÄVLA fyrverkerier som smälls i tid och otid ... på knappt en minut kan de förstöra en hunds framtid ... När vi för en ½ timmen sedan var i trädgården, flydde Semla i panik mot ytterdörren (som tur var) när det brändes av ett jävla fyrverkeri ... det är vid de här tillfällena man INTE uppskattar utsikten

Dagens FB 7:e 
Sedär ja, så smäller dom av ännu ett fyrverkeri Smiley frown en jävla tur att man inte var ute i trädgården nu då

Dagens FB 8:e 
Skönt ... Semla gjorde både ifrån sig både det ena o andra, vilket jag nästan inte vågat hoppas på ... i koppel (vågade inte ha henne lös ens i trädgården) Till er som ev. missat tidigare inlägg, detta pga kvällens fyrverkerier ...

Dagens FB 9:e
... vid ca 02.00 smälldes det ännu ( det 3:e) ett fyrverkeri ... alla från samma ställe/håll ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar