Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 24 november 2012

EN OMTUMLANDE DAG

Efter lite velande fram och tillbaka, om jag skulle hasta ut med Özet, före hemfärden till mamma, som hastigt insjuknat under gårdagen (fred.), eller om jag skulle hinna ta en lite längre promenad. Men när Malin (m. Mara) sms’ade och frågade om vi skulle ta en tur, så beslutade jag mig för att sluta upp vid Kåsjön. Tänkte att det nog kunde vara bra med lite uttröttande röj för Özets del, eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta hos/med mamma och Tommy skulle inte komma hem förrän lite senare under dagen.

Åkte sen hem till mamma, där Peter (en av mina två bröder) redan befann sig. För att göra en lång historia kort, så blev det ambulansfärd till Östra, för att där få konstaterat att mamma drabbats av en stroke !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar