Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 5 november 2012

BESÖK 2 hos anders kjernholm

Idag har jag haft en riktig lyxig semesterdag, först sovmorgon med efterföljande mysig frukost framför TV’n, innan Özet och jag tog oss en liten promenad vid Blacktjärns motionsspår. Efter ytterligare en stunds slappa och ugnsbakning av en laddning av blodpuddinggodis, kom Susanne och vi susade vidare ner till Varberg och Anders Kjernholm, för ett par timmars kursande.

Vi satte fokus på Özets engagemang genomgående – först som uppvärmning och fotgående, men sen även i både framförgåendet och krypet. Även om jag imellanåt känner mig lite trög när han förklarar, så klarnar det helt när han visar med sin kelpie, Mårten.

Under krypet visade Özet att han har ett JÄVLA BRA TRYCK  i sitt engagemang och det är DET som vi ska ta fram i alla de övriga momenten …

Avslutningsvis blev jag glad när Anders sa att jag inte alls har nån dålig tajming i mitt belönande, vilket jag själv är övertygad om att jag har … eller snarare tidigare har trott !
Känner mig nu så himla taggad inför framtida träning och vart det leder får framtiden visa ...

4 kommentarer:

  1. Gött med lite nytändning och positiv feedback :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är så glad över att ha kommit i kontakt med Anders, som är grymt duktig, samtidigt som han är en behaglig och sympatiskt person :)

    SvaraRadera
  3. Hejja er!!
    Underbart att du hittat någon som inspierar och passar er! Det förtjänar ni!!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är verkligen gôtt och tack Emelie, lika gullig som vanligt - KRAM PÅ DIG :-)

    SvaraRadera