Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 29 augusti 2012

GLADA BESKED

Så himla kul … fick ikväll, TVÅ glada besked - det ena var om deltagande på jaktkursen för Lars-Göran Stervik (Hundiversitetet), han som hjälpte mig (konsultation) med Özets slarviga grepp i vintras (se inlägget "GREPPLÄRA" - 120211). Jag köpte DÅ hans filosofi och tänk med hull och hår, även om jag tyvärr ”tappade nåt på vägen” i min egen träning ...

Får väl se efter höstens kursgång, om min uppfattning är den samma som i vintras och om kompisen som går för honom just nu, är av samma åsikt. Hur som helst, ska det bli himla kul och spännande !

Ja, det var det ena glädjebeskedet, det andra är att en kompis (inget namn, eftersom inget ännu riktigt är bestämt) kanske skaffar en jaktlabbe. Hoppas hoppas …

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar