Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 2 oktober 2011

BRUKSSÖK - BRUNSTORP

Git, Britt, Aneta, Malin(ny) och jag

Terrängen - tung blöt mossa - diken och några stigar - gles granskog, med rätt mkt smågranar.

Özet och jag gick ut först - Britt och Aneta låg figgar - körde 7 skick (1 mer en de senaste gångerna) Özet var kanonduktig, även om ett par av framslagen inte blev riktigt så bra som jag hade önskat ...

- vid 3:e skicket "strulade" han lite på väg in med rullen, "tappade" rullen, för han skulle "bara" kissa sa han ... jag "rusade" emot honom o "muttrande" något osammanhängande - han avbröt och kom in ...

- vid 5:e skicket skulle jag avvakta lite med att skicka honom, för att Britt skulle hinna gömma sig efter dykuppen - Git blev lite impad av hans stadga (det var ju kul) men sen skrattade hon desto mer när han "smet" till stigen efter sista slaget för "stigbelöningen" - så var det med den stadgan, menade hon - he he :-P

Dax att börja testa att köra utan dykupper ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar