Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 2 september 2022

LYDN.TRÄN. ANGERED

Idag blev det lydnadsträning tillsammans med Karin o Samba, vilket var länge sedan, om man inte räknar cirkeln i onsdags. 

REJS:
Fotgående - anv. mig av kinahattarna - ändrade deras plac. en gång
Några lägg.u.g
Hopp - ut 


SEMLA:
Fotgående - kände direkt att Semla verkade less, då jag inte fick med mig henne. Piggade upp henne med den stora tennisbollen o fick igång henne - hon blev jättetaggad. - t.o.m. så taggad att positionen hamnade framför mig ... 
Körde "pepp" fram till pkt innan startpkt. Anv. mig av kinahattarna.
Några hopp
INGEN apportering

Himla bra lydn.trän. idag. ”AW” som vanligt vid Angereds Gård, där jag mötte 2 trevliga lärare på Nat urbruksförvaltn. (vuxenutbildn.) som höll på att anlägga (idag sådd) en slåtter/blomsteräng slåtterang-pa-angereds-gard/ … kände mig riktigt upprymd vid hemfärden 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar