Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 1 september 2022

FLODA + SPEC.SÖK

Tanken var att promenera (bara jag o dogsen) längst in vid vändplatsen, men där stod "massor" (3 st, 4 med mig) av bilar, så jag åkte tillbaka till (!) men där pågick en begravning/begravn.kaffe. Åkte vidare till grusvägen på vä.sidan och medan jag tog ut hundarna såg jag att bilarna lämnade (!). Tänkte jag går en tur på grusvägen och går in i skogen vid kurvan, men döm av min förvåning när jag kände mig helt lost i skogen ... hittade inte stigen jag brukar gå, blev less och återvände till bilen och svängde in till (!). Gick en sväng i skogen och fick ihop ett par dl kantareller till em's grillning. 

Efter grillningen, fick hundarna ett litet specialsökspass.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar