Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 3 mars 2020

UPPTÄCKSFÄRD - etapp II

Ja jösses ja ... hur långt kan inte ynka 3,5km kännas?
Idag fortsatte jag och dogsen på den upptäcksfärden vi "påbörjade" för tre veckor sedan. Nu fortsatte jag stigen jag vek av ifrån sist. Jag visste ju att det var kuperat och när vi började gå neråt och neråt ... och neråt, så tänkte jag att i väsrta fall får jag väl gå tillbaka - suck - om jag inte hittar.

Inte för jag var vilse direkt, men visst var jag lite överraskad vart vi hade hamnat och undrade hur vi skulle komma tillbaka till bilen utan att behöva gå på vägen. Men lite flax hade jag nog när jag hittade en liten oansenlig stig mellan två hus (stora fina represenativa) som låg mitt i skogen, som ledde ner till Jonsereds fabriker. Därifrån hittade jag en trappa bestående av flera etapper, som gick upp i skogen och vidare tillbaka till bilen.



Osså blev det lite lydn.trän. ikväll, väl ostrukturerat från mitt håll, men skojigt hade vi iaf mitt lille rödskinn o jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar