Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 18 mars 2020

ONT ONT

Jaha, osså hade jag en sådan där natt igen, nästan helt utan sömn. Somnade efter klockan 06.00 och vaknade vid 09-tiden. Även om det det är jobbigt just under natten, så vet jag av erfarenhet att jag klarar dagen ändå, bara jag får åtminstånne 2 tim. sömn.

När det gäller sviterna efter skidskadan så har jag pga smärta och rädsla att skadorna (rygg och ljumske) ska gå upp (är skör) promenerat UTAN hundar de senaste dagarna. Efter gårdagen kändes det hyfsat när jag var och promenerade, följde därför med Tommy och hundarna vid dagens promenad. Hade förberett mig med att smörja (voltaren) in ryggen och hade lindat ljumsken på bästa sätt enl. mig själv, vilket dock INTE Tommy tyckte - han tyckte jag skulle ha dragit åt ännu hårdare ... och använt en bredare linda. Och kanske hade han rätt, för f_n vad ont jag hade, kändes som jag gick i ultrarapid och tog mig nästan inte runt.

Idag var det meningen att jag, tillsammans med tjejkompisarna skulle gå på "Om att våga flyga" med Maria Lundqvist. Men det hade blivit inställt pga Corona-viruset och hade flyttats till nytt datum till hösten. Kände att det var lite tur i oturen för min del, dels för att jag ju nyss är hemkommen från Österrike, men även för jag inte kan skratta pga revbensskadan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar