Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 3 september 2019

ÄNNU EN SEN KVÄLL MED #semmelrejset

Eftersom jag ju är ledig i morgon onsdag och fortfarande har lite att ta igen på jobbet (sjuk förra veckan) så skippade jag agilitycirkeln ikväll pga att jag kände att jag fick prioritera jobbet idag också. Så idag blev det ännu en sen kväll-spromenad.

Hade inte tänkt låta hundarna bada idag. När vi närmade oss sjön, lät jag Rejs springa ner till vattnet, vet ju att han inte går i om han inte får något att hämta, medan Semla hade koppel för att hon kastar sig i. När jag närmade mig vattnet såg jag inte Rejs någonstans. Tänkte vad tusan är han – då såg jag honom simmandes efter några änder en bit ut – jag ropade nej och blåste sen inkallningssignal och vips så vände han och kom tillbaka – phu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar