Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 12 januari 2024

SOLIG VINTERDAG

Efter ett antal dagar då jag inte varit utanför dörren av olika orsaker (bl.a förberedelser inför gårdagens tjejtr. - hur hann jag när jag jobbade?) fick Tommy idag sällskap av sambon. Ett sånt strålande underbart väder med sina -2 minusgr. sol, gnistrande snö och rimfrost. 

Lika perfekt och underbar som en solig sommardag med ca +23°C är, lika underbart härlig är en solig vinterdag med ca -3°C, som det var just idag. 



***



Kvällen bjöd på en otrolig solnedgång och jag pendlade mellan att kolla in himlen och samtidigt som jag testade (under sträng bevakning av T.) att försöka komma ner på golvet för att kunna göra ryggrehab'n lite mer effektiv - tog mig ner i två steg - gick bra! Är ju lite besvärligt då jag förutom det ryggonda, har ont i både axel och knä (på motsatt sida).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar