Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 14 april 2021

PROMENADER + LYDN.CIRKEL

På förmiddagen gick Semla och jag i Härkeshult och på eftermiddagen åkte jag åt samma håll, närmare bestämt "avfallsstället i backkrönet", men nu med Rejs. 

Körde lite uppletande och spände bågen idag. Rejs tyckte det var kul och uppskattade svårighetsgraden - större o svårare ruta (kuperad) o fler föremål. 

Han var så duktig - älskar dig mitt lille heta Rejs, även om du ibland får mig att slita mitt hår ... 


På kvällen var det dax för lydn.cirkeln men bytte ut klubbens appellplan till Lemmingvallens grus pga att Monica hade kurs på klubben. 

Uppslutningen var inte särskilt stor - vi var bara tre stycken (K + Å o jag). 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar