Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 19 juli 2014

EN HÄRLIG LÖRDAG HELT ENKELT !

Började med att jag (o Rejs) yrvaket tyckte det var ovanligt tyst i huset och undrade var husse och Özet höll hus.! Ja visst ja ... på golfbanan ... det var där dom var !
Efter en "slapparfrukost" masade vi oss iväg och åkte till Kåsjön för en sväng utmed sjön.
- Jag ser den, jag ser den ...
- Va? Vart tog den vägen ?
- Jag visste ju det ... den FANNS ju där ... UNDER YTAN !
- Nu släpper jag den aldrig !
Väl hemma igen hade husse & Özet kommit hem från golfrundan och efter att ha njutit av att se hundarna busa i trädgården en stund, åkte jag iväg på mitt lördagsbesök till/hos mamma.

Senare - på eftermiddagen/kvällen, efter att åter varit ute med vovvsen (även husse) blev det grillning och fika med nybakad blåbär-och hallonkaka till efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar