Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 20 augusti 2013

FRÖSAKULL

Tisd.- Onsd. 20-21 aug.
Efter att Tommy och min kusin Lasse, först hade bestämt att SJÄLVA åka till Frösakull för att spela golf (Tylösand), bestämde Elisabeth och jag … nähä, det gör ni inte alls … åker själva alltså ! NI spelar golf, VI roar oss på egen hand, som tex. promenerar med hundarna, så avslutar vi med restaurangbesök på kvällen. Sagt och gjort !

Efter att vi - Elisabeth och jag - tillbringat dagen med div. hundaktiviteter och lite shopping, kom golfarna hem och vi gjorde oss iordning för restaurangbesök. Efter den trevliga – kan inte bli annat i deras sällskap – middagen, promenerade vi hemåt, för att hämta hundarna för en kvällsrunda. Vi blev guidande runt i mörkret, förbi både Bengan ”gurkburken” Johanssons och Fredrik Ljungbergs hus ... eller rättare sagt FORT ! Fortsatte sen kvällen hemma, innan läggdax.
Natten tillbringade Özet &jag, mest jagandes (jag) harkrankar och sov omväxlande i sovrummet och i vardagsrumssoffan.

På morgonen tog Tommy & jag med oss hundarna och gick och köpte färska frallor. Väl tillbaka stod frukosten framdukad och efter att ha ätit, tog vi en liten runda på stranden, innan hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar