Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 13 februari 2013

LYDN.TRÄN. - GBG HUNDARENA - 5

Kvällen blev väl kanske inte riktigt vad den var planerad till/för, för det var väldans vad en liten valps närvaro kan påverka en. Snacka om störning ! Jag, var mig inte riktigt lik, Özet var sig inte sig lik - blev väldigt förtjust i lille Nelson, 10v. (jaktlabbe) - INGEN var sig riktigt lik.


Även om jag upplevde att träningen inte direkt var så kvalitativ, så betade vi ändå av ett antal moment, som iof gick ganska bra trots allt ... men DÄRIMELLAN ! Özet mkt fokuserad ... PÅ DET smutsiga golvet, där det låg hårtussar och annat skräp + att lille Nelson var som en magnet ... Men tror att det var just pga av min minnesbild av stunderna i pauserna, mellan själva momentsträningen, gjorde att jag var så missnöjd, för när jag sansat mig och tänker igenom just själva momentsträn., så var den rätt OK trots allt. Men bara OK, för Özet VAR ganska oengagerad imellanåt !


Engagemang
FF
Raka sättanden
Kryp
Lägg. u.g. (backa)
Apportering - metall + trä
Patsliggn. - 3st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar