Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 2 juli 2023

TRÄNINGSTÄVLING - KVÄLL ÖSREGN O STORM

Nu på kvällen sitter jag här och lyssnar på regnet som piskar mot rutan i den hårda vinden och tänker att det var skönt att vi slapp det på dagens träningstävling på klubben 😬

Inledde dagens träningstävling med att Semla och jag körde igenom 1:an och Semla kändes lite trött och därmed var hon lite seg. Men jag fick bra kvitto på vad vi ska jobba vidare med … 

Fot - tappade kontakten - sega stegförflyttn. särskilt vä. 
Sitt u. g. - tappade kontakten i framförandet - kraft. dk vid sättandet - satte sig snett - bra stadga
Inkalln. - la sig snett - bra tempo - fin ingång
Rutan - sprang in, men kom tillbaka direkt (x2) - plac. sig nära bandet så hon hamnade utanför m framdelen vid läggandet - segt tempo!
Hopp app. - ingen fokus - tittade bakåt (koll på vad som hände bakom) - slarv vid upptag - lite väl vid ingång - tugg vid sättandet efter ingången
Fjärr - hade fokus åt annat håll - satte sig inte vid första kom. - sega skiften
Konan - bra - m bättre tempo önskas
Sitt i grupp - ok, men var på väg att lägga sig

Efter 1:ans 2 starter (jag och Å.) fortsatte startklassen, där jag hjälpte till att filma alla deltagare, vilket jag inte kommer göra igen. Jag fick ont i hö.knät !?! troligen av stillaståendet och även i nacken, vilket kändes mer förståeligt.

Sammanfattningsvis måste jag tillägga att det var riktigt hög och trevlig stämning överlag. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar