Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 13 juni 2023

FM-PROM. o SPEC.SÖKSCIRKEL kväll

Promenad på förmiddagen ....


En sån härlig kväll med spec.sökscirkeln - först träning med ett antal sökomr. (tyvärr tog mob.batteriet slut) avrundade sen med fika på altanen, med bl.a. hundsnack såklart ...


Innan jag anslöt mig till träningen hos Karin, gjorde jag en liten avstickare  ner till den gamla tennisbanan vi bäcken o fick mig en nostalgitripp = fick en hel del flashbacks, som tex som när min kompis Rasmus o jag fångade grodyngel varje vår, när vi lekte o svingade oss över bäcken med hjälp av ett rep, när vi letade tennisbollar utanför planen, när jag som tonåring kvällsrastade min labrador Nalle ... oj,pj så många minnen ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar