Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 18 juni 2022

VÅR 2:a TÄVLINGSSTART (startkl.)

Idag var Semla och jag och tävlade (startkl.) på Torslanda/Öckerö. Det var varmt och Semla var SÅÅÅÅ trött och klart påverkad av värmen. Jag peppade henne så gott jag kunde och vi kämpade oss igenom momenten. Jag kände mig ngt besviken och var ganska säker på att vi fått flera 0:or pga att jag trodde att jag peppat henne för mycket. Tänkte, att va f_n, här är ju ingen idé att sitta och vänta och började fundera på att dra mig hemåt, men vilket jag alltså inte gjorde ...  

Och det var ju tur att jag inte gjorde, för döm av min förvåning - oj, vilken dålig självuppfattning jag måste ha - verkar som momenten och transporterna flöt ihop för mig - ”peppen” måste ha skett under just transporterna, för vi fick inga 0:or och tänka sig och det räckte till uppflyttningspoäng …

Minns inte riktigt, men tror vi kom på en 6:e plats  med 162p och det på vår 2:a tävling - duktig Semla 💓







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar