Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 21 september 2013

PREMIÄR I APPELLEN I SÖK (kallebäck)

Har idag gjort debut i appellen (sök). Efter en inledning med specialen, där Özet verkligen gjorde ett kanon sökarbete … dock med massor av tomslag, som följd av mattes ständiga inkallningar. Tyvärr kallade jag in honom precis när han hade fått den sista/andra figgen i näsan (enl. domaren) och sen fortsatte schabblet medan tiden rann ut ... 
Om inte OM hade hade varit ! OM jag inte lagt mig i, utan bara låtit honom söka av området i sin egen takt …
MYCKET nöjd med Özets insats, mindre nöjd med mig själv …

Är ganska nöjd – iaf med känslan – med lydnaden också, frånsett från de två 0:orna (hopp o platsligg.) från den ENA domaren ! Framförgåendet hade jag själv valt att avstå ifrån …

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar