Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 21 maj 2012

LAGKAMPEN PÅ ÖLAND

Redo för avfärd
Snart framme
... framme ... dax att undersöka omgivningarna ...
OK ... jag går på plankan fram till däcket ...
... men tro för allt i världen INTE att jag går längre ...
- Jaha ... och till vilken nytta är jag här då ?
Lag "Fullt öz medvetslös" smider planer ...
Inför markeringarna ...
Titti tar imot efter den svåra dubbelmarkeringen ...
Lille Nisse (lag "Spexarna") på ingång ...
Tack min lille kille ... det gjorde du bra ... tyckte Jan-Inge !
Inför förartävlingen ...
Lite rörigt inför starten ...
... Humle &Bengt fullt fart framåt ... PS !
VI VANN förartävlingen !
Kallt ???
Liselotte & Spex kämpar med den svåra dubbelmarkeringen ...
... kan den vara här bakom halmbalarna ?.
Efter skymning kommer ...
... kväll ... lag "Spexarna"-  ledande efter 1:a dagen - kör blindbock ...
Frukost en vindstilla morgon ...
Lag "Fullt öz medvetslös" ligger 4:a, inför det avgörande söket ...
DU gör mig så glad ... mitt lille ÖZ ... 
Lag "Fullt öz medvetslös" (Göteborgstollarna) 5:e placering !
Lag "Spexarna" (Skärgårdstollarna - GBG) 3:e placering !
Lag Värmlandstollarna vinnare !

1 kommentar: