Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 7 maj 2022

TÄVLINGSDEBUT I STARTKLASS

Idag debuterade Semla och jag på hemmaklubben (Partille) i startklass, vilket resulterade i uppflytt och klassvinst.

Hon var så duktig och käck. Jag snubblade tyvärr på henne vid hö.om, vilket ju förstås kostade - trots det en  9:a på linförigheten. Momentet apportering, hade jag först tänkt att slopa, men vid närmare eftertanke kom jag på att jag ju inte har nåt att förlora, vilket resulterade i en 7:a - hepp!

Vidare rullade det på, perfekt inkallning inkl. ingång - resultat, en 10:a. Resterande moment gick fint, bättre ingångar hade ju förstås gett bättre poäng, men what a heck, vi fick ihop 177 poäng och jag var så glad och stolt över spanjorskan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar