Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 14 juli 2019

LYDNADSTRÄNING - lemmingvallen

Inget sök idag, minns inte orsaken till varför jag inte x-at i. Tog en fm-promenad i ”taxrutan” innan det blev en stunds lydnadsträning på eftermiddagen.

Platsen var Lemmingvallen och vädret var mulet till en början med, men precis när vi började kom sol och värme. Hade enbart med Rejs, också det av nån anledn. jag inte minns i skrivande stund (en mån. efter). En del gick bra, en del gick mindre bra - men Rejs var speciellt duktig i stadgan medan Karin o Samba bl.a. tränade rutan o apportering.

Fotgå. – gick ganska bra
Ställ – gick bra i ”etapp I”, desto sämre i ”etapp II”
Fjärr – minns inte, men tror det gick som i ställandet, dvs bra i ”etapp I”, desto sämre i ”etapp II”
Rutan – gick nog ganska bra
Kryp – gjorde bara ett, vilket gick suuuperbra, därav att jag nöjde mig så

Slutligen la jag ett litet spår (gräs över till asfalt) i industriomr. – men det kändes inget bra, kändes lite forcerat, blev lite stressad/påverkad av att Karin följde med och ville se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar