Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 20 juni 2024

COACHTILLFÄLLE sista

Idag var sista coachtillfället för denna omgången!

Mitt tema för dagen var, läggande under marsch och apport (både med och utan hopp) med INGÅNG  Även om man skulle tro att jag skämtar när jag säger det, så konstaterade vi att Semla verkligen HAR svårt att tänka på två saker samtidigt, som tex. apport hopp, som tydligt visade sig idag.

Som så många gånger förr, så visar fröken Monica genom att torrgå, det blir så himla pedagogiskt och informativt ... iallafall för mig! Inga bilder på Semla o mig, då "min fotograf" inte var med idag.



Tackvare 50% manfall, passade fröken på att köra 2 av sina egna dogs, alltid lika kul att se - älskar särskilt hennes lilla "finska pinne" Glittra …


Som tack för den gångna terminen överräckte jag en "handduks-kruka" som jag tillverkade i all hast häromdagen (fotot - inkl. är Monicas eget, som jag fick ngr dgr efter)


Tog en liten AW vid Dammekärr innan vi åkte hem ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar